Salon Fiat Rzeszów

Usługi

Autoryzowana Stacja Obsługi Fiat i Alfa Romeo jest do Państwa dyspozycji w godz. 6.30-22 oraz we wszystkie soboty miesiąca w godz. 7-14.
Zakres naszych usług obejmuje naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne zawierające pełny serwis mechaniczny i elektryczny oraz przeglądy okresowe.

Naprawy prowadzone przez nasz serwis wykonywane są na nowoczesnych stanowiskach naprawczych z wykorzystaniem oryginalnych części i materiałów, na które dajemy Państwu roczną gwarancję. Wysoką jakość napraw gwarantuje zastosowanie nowoczesnej technologii Fiat oraz wykwalifikowany i kompetentny personel
Dysponujemy również linią diagnostyczną MAHA, która w krótkim czasie umożliwia dokonanie kompleksowej oceny stanu technicznego podwozia samochodu, np. badanie stanu technicznego amortyzatorów, kontrola siły hamowania, kontrola zawieszenia.

 

W Biurze Obsługi, gdzie sprawnie załatwiana są wszelkie formalności, można wypić kawę i herbatę, poczytać prasę lub obejrzeć program telewizyjny.

24 Hour Services

Air & Heating Repairs

Residential & Commercial

Free Quotations

Honest & Reliable

Honest & Reliable

Get 15% Discount On Your First Service

Pozostałe Usługi

PRZEGLĄDY

 

Przeglądy okresowe samochodów według zaleceń producenta powinny być wykonywane w zależności od modelu co 15, lub co 20 tysięcy km.

 

co 15 tys. przejechanych kilometrów lub co 1 rok dla modeli: 126, CC, SC, UNO, Punto I, Tipo, Tempra, Lancia Y, Ducato (w zależności od wersji).
co 20 tys. przejechanych kilometrów lub co 1 rok dla modeli: Punto II, Multipla, Marea, Siena, Palio Weekend, Bravo, Brava, Lancia Kappa, Lancia Lybra, Alfa, Ducato (w zależności od wersji).
co rok (przeglądy skrócone) dla samochodów wyposażonych w EOBD, które nie osiągają przebiegu przewidzianego w przeglądzie okresowym (np. mają przebieg 10 000 km).
Serwis Auto-Res zaprasza Państwa do ich wykonywania, ponieważ zawierają wiele czynności sprawdzających i regulacyjnych, które gwarantują sprawność samochodu w całym okresie jego użytkowania. Do czynności tych należą m.in.:

 

sprawdzenie stanu technicznego zawieszenia,
sprawdzenie układu hamulcowego,
sprawdzenie oświetlenia,
sprawdzenie poziomu płynów,
analiza spalin,
wymiana podstawowych materiałów eksploatacyjnych.
Wykonywanie przeglądów okresowych w przypadku samochodów nowych jest również warunkiem koniecznym do zachowania gwarancji na lakier i perforację blach (elementy strukturalne nadwozia).

 

Przeglądy powinny być wykonywane tylko w autoryzowanych stacjach i są odpłatne dla użytkownika.

 

BADANIA TECHNICZNE
Stacja kontroli pojazdów firmy Auto-Res posiada upoważnienie do przeprowadzania badań technicznych:

 

pojazdów samochodowych dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony;
motocykli i motorowerów;
przyczep przeznaczonych do łączenia z pojazdami silnikowymi, do których badania jest upoważniona stacja kontroli;
pojazdu przystosowanego do zasilania gazem;
pojazdu zarejestrowanego po raz pierwszy za granicą (pierwsze badanie techniczne);
pojazdu skierowanego przez organ kontroli ruchu drogowego lub starostę;
okresowych pojazdu marki „SAM”.
Ponadto stacja kontroli posiada upoważnienia do przeprowadzania badań dodatkowych.
Stacja mieści się na terenie serwisu Firmy i jest czynna w godzinach jego pracy, tj.: pon-pt 6.30-22.00 i soboty 7-14.00

 

Cennik
Nazwa operacji Cena Cena z VAT
Dodatkowe badanie techniczne powypadkowe 77,04 zł 94 zł
Badanie techniczne – samochód osobowy 76,40 zł 94 zł
Badanie techniczne – motocykl 50,81zł 62 zł
Badanie techniczne – hak holowniczy 28,68 zł 35 zł
Badanie techniczne – przyczepa   32,78 zł 40 zł
Badanie techniczne – taxi warunki dodatkowe 34,42 zł 42 zł
Badanie techniczne – auto sprowadzone 133,60 zł 163 zł
Badanie instalacji gazowej kolejne 51,63 zł 63 zł
Dodatkowe sprawdzenie jednej usterki elektryka/diagnostyka 16,39 zł 20 zł

 

ZALECENIA

 

Dla utrzymania wysokiego poziomu zadowolenia z użytkowanego samochodu chcielibyśmy przekazać Państwu kilka praktycznych uwag dotyczących technicznej obsługi samochodu. Dla utrzymania jego pełnej sprawności prosimy o przestrzeganie niżej podanych zaleceń.

 

Co 500 lub 1000 km lub przed każdą dłuższą podróżą należy sprawdzić:

 

poziom oleju silnikowego,
poziom płynu układu chłodzenia,
poziom płynu układu hamulcowego,
poziom płynu spryskiwacza szyb,
poziom płynu akumulatora,
ciśnienie i stan opon.
Należy także pamiętać, że sprawność auta zależy od systematycznego przeprowadzania przeglądów okresowych, których szczegółowy zakres oraz terminy wykonania podane są w instrukcji obsługi samochodu.

 

NAPRAWY POWYPADKOWE
Świadczymy usługi w zakresie napraw blacharsko-lakierniczych i powypadkowych z możliwością rozliczeń bezgotówkowych.
Obsługę klienta prowadzi: WIESŁAW ZAKRZEWSKI  (17) 852 44 44 wewn. 53  LUB 0-601 487 842

 

GWARANCJA

 

Gwarant udziela gwarancji na wady fabryczne pojazdu ujawnione w okresie 24 miesięcy od daty sprzedaży i bez ograniczenia przebiegu. Gwarancja ta polega na przywróceniu prawidłowego funkcjonowania samochodu poprzez bezpłatną naprawę lub wymianę części nie nadających się do użycia lub niepełnowartościowych na skutek ujawnionej wady produkcyjnej, na nowe wolne od wad części zamienne Fiat.

 

ASO może odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej przed upływem 24 miesięcy, gdy uszkodzenie wynikło z:

 

modyfikacji, naprawy lub demontażu pojazdu, wykonywanych poza autoryzowanymi stacjami sieci handlowo-usługowej Fiat,
niewykonania okresowych przeglądów technicznych zalecanych przez producenta i podanych w „Instrukcji Obsługi Pojazdu”, którą Użytkownik otrzymuje wraz z pojazdem,
modyfikacji pojazdu bez wcześniejszej autoryzacji producenta lub sprzedawcy,
niedbalstwa, zniszczenia, użytkowania samochodu niezgodnie z przeznaczeniem, uczestnictwa w zawodach sportowych, naprawy pojazdu z zastosowaniem nieoryginalnych części zamiennych (tzn. nie pochodzących od producenta pojazdu),
normalnego zużycia eksploatacyjnego, np. opony, okładziny cierne itp.
Nadwozie samochodu objęte jest gwarancją na produkcyjne wady lakiernicze ujawnione w okresie 36 miesięcy od daty sprzedaży (dla modelu 126 – gwarancja trwa 24 miesiące).

 

Gwarancja na wady lakiernicze nie obejmuje:

 

skutków uszkodzeń warstwy ochronnej, np. rys, zadrapań, otarć, kolizji, działania czynników chemicznych,
skutków innych przyczyn nie związanych z wadami wynikającymi z procesu produkcji i skutków niedbałości o stan powłoki lakierowej,
skutków napraw nadwozia pojazdu nie wykonywanych w ASO Fiat.
Ujawnione usterki należy zgłaszać niezwłocznie, nie później niż do 30 dni od momentu ich pojawienia się.

 

Elementy strukturalne nadwozia pojazdu objęte są 8-letnią gwarancją na perforację spowodowaną korozją, gdy wytworzy się ona od wewnątrz i przebije na zewnątrz (nie dotyczy modelu 126).

 

Dla utrzymania gwarancji na wady lakiernicze i perforację blach konieczne jest terminowe wykonywanie przeglądów okresowych.

 

AUTO ZASTĘPCZE

 

Klienci, którzy posiadają auta na gwarancji mają możliwość skorzystania z nieodpłatnej usługi użyczenia im auta zastępczego. Jest ono proponowane klientom, którzy zakupili samochód w salonie Auto-Res, jeżeli czas pozostawania auta w serwisie przekracza 24 godziny.

 

KONTAKT

 

Jeżeli odwiedzili już Państwo nasz serwis, to serdecznie prosimy, abyście podzielili się z nami swoją opinią i wszelkimi uwagami na jego temat. Napiszcie Państwo do nas o tym, co się Państwu podobało lub z czego byliście niezadowoleni.

 

Klientom korzystającym z usług serwisu pragniemy zapewnić pełną satysfakcję, dlatego też chcielibyśmy poznać też chce poznać wszelkie Państwa spostrzeżenia dotyczące jakości obsługi z jaką spotkaliście się w stacji obsługi.

 

Serdecznie prosimy naszych klientów o wypełnienie formularza ankietowego, gdyż właśnie do Państwa uwag pragniemy dostosować sposób funkcjonowania firmy. Możecie Państwo liczyć na szybką odpowiedź.

 

 Prosimy o telefoniczne lub osobiste wcześniejsze ustalanie terminów wizyt.
Nasze telefony: (17)582-44-44 w. 156 lub (17)86-76-156.